Radio mafia
Servar
Ultimele subiecte
» play popular vegas slots
Mier Aug 03, 2011 2:24 am Scris de Vizitator

» iceland fish oil
Mar Aug 02, 2011 9:33 pm Scris de Vizitator

» гинекология круглосуточно
Lun Aug 01, 2011 8:42 am Scris de Vizitator

» generic cialis online
Vin Iul 29, 2011 4:49 am Scris de Vizitator

» Продвижение неизбежно
Dum Iul 24, 2011 3:01 pm Scris de Vizitator

» Interviul meu:P
Dum Dec 20, 2009 7:01 pm Scris de -W.o.G- Bershka

» Admin..daca se poate
Dum Dec 20, 2009 6:54 pm Scris de -W.o.G- Bershka

» sa imi fie scos banul
Sam Noi 28, 2009 7:28 pm Scris de Vizitator

» slot cs1.6
Sam Noi 21, 2009 4:40 pm Scris de rata

ChaT 2 -WoG-

ShoutMix chat widget

Tutorial tactica in special pentru clanuri

In jos

Tutorial tactica in special pentru clanuri

Mesaj  -RaZoR- la data de Sam Aug 29, 2009 10:09 am

Acest tutorial are scopul de a arata cateva
tactici pentru gestionarea banilor($) in timpul unei partide de
Counter-Strike intre clanuri. Va va arata cum sa mentineti un avantaj
economic constant in meciurile intre clanuri. Acest ghid insa nu va va
face castigatori, aceasta depinde de skill-ul si priceperea clanului
din care faci parte. Daca clanul tau se hotaraste sa urmareasca acest
tutorial trebuie sa aveti in minte ca trebuie sa "sacrificati" unele
runde pentru a salva bani(save rounds) si a marii, in final capacitatea
de cumparare de armament.

Deoarece acesta este un ghid de baza
tinde sa excluda folosinta AWP-ului pentru ca acesta prezinta un risc
major...un singur foc ratat si AWP-istul e mort. Apoi trebuie sa
treceti printr-ul save round(runda pentru a economisi bani). AWP-ul
poate fi folosit cu tacticiile prezentate, insa pretul lui nu e luat in
considerare in acest tutorial.

Runda de pistoale(pistol round)

Fiecarui
jucator ii este atribuita suma de 800$. Cel care face cele mai multe
fraguri o sa aibacei mai multi dolari... Modul de abordare din acest
tutorial e menit sa acorde echipei(clanului) tau cea mai mare putere de
foc astfel minimizand rundele de economisire(save rounds).

O sa
incepem cu bazele: Ca terorist, un jucator e inclinat sa cumpere armura
si sa faca inceapa runda cu Glock-ul. PONT: NU CUMPARA GLOANTE PENTRU
GLOCK-UL TAU. Ai 40 de gloante in rezerva si 20 pe teava...in total 60.

Nu
ar trebuii sa folosesti burst-fire, consider ca burst-fire e risipa de
gloante, nu are acuratete. Dar daca esti priceput cu burst-fire e OK sa
il folosesti. Faptul ca nu ti-ai cumparat gloante acum pare maruntis,
insa cateva runde mai tarziu ai putea avea nevoie de acesti bani
econimisiti pentru gloante la AK 47...

Unul din cele mai
importante lucruri pentru terro in prima runda(si in toate) e sa
planteze bomba. Daca reusiti sa plantati bomba, chiar daca terro pierde
fiecare jucator primeste 800$.

Pentru CT e importanta tactica
folosita de clan pentru a juca runda. Ar trebuii sa impartiti
resursele. Cumparati 2 kit-uri de dezamorsare(unul merge B, unul merge
A), si ceilalti cumpara armura. Inca odata, succesul depinde de echipa,
de cat de bine se descurca in runda de pistoale. Trebuie sa te intrebi:
"Cealalta echipa are acuratele mai buna? Crezi ca echipa ta va avea
nevoie de armura pentru protectie impotriva Glock-ului si a
grenadelor?"...

Principalul lucru care trebuie tinut minte e
comunicarea permanenta. runda de pistoale e printre cele mai
importante. Prin trimiterea unui kit de dezamorsare la A si unul la B
te asiguri ca echipa poate dezamorsa daca defensiva e invinsa si bomba
e plantata.

Gun round timpuriu

Sa presupunem ca echipa ta
a castigat runda de pistoale. Coechipierul care are cei mai putini bani
nu ar trebuii sa cumpere nimic(inafara de armura si
casca-armour/helmet). Liderul clanului ar trebuii sa ia aceasta
decizie. Daca esti terro cumpara un Galil si armura/casca. Daca esti CT
ar trebuii sa cumperi un MP5 si armura/casca.

Daca esti terro nu
cumpara MP5, Galil-ul e mai avantajos deoarece cantareste mai putin ca
MP5-ul, are si el capacitatea de a penetra zidurile. Cumpararea unui
MP5 e o solutie temporara deoarece majoritatea jucatorilor o sa il
arunce cateva runde mai tarziu in favoarea unei arme mai performante.

Asa
cum am spus, jucatorul cu cei mai putini bani ar trebuii sa faca un
save-round. Cealalta echipa ar trebuii sa faca save-round deoarece a
pierdut runda de pistoale, asa ca nu ar trebuii sa fie greu pentru
coechipierul tau sa reziste.

Daca echipa ta terro pierde,
trebuie sa amestecam putin lucrurile. Ca standard, terro poate efectua
una sau doua runde de economisire(save round). Cu opotiunea de
cumparare a Galil-ului, echipa ta va putea cumpara Galil si
armura/casca in runda a treia, si ar putea sa castige. nu toate
echipele(clanurile) opteaza pentru strategia de o runda de
economisire(save round). Majoritatea vor efectua 2 runde de
economisire(save round) si vor cumpara AK 47 si armura/casca + gloante
in runda a patra.

Din cauza preturilor armelor in partea CT si a
inclinatiei de a folosi AWP-ul si MPA1, acestia vor efectua intotdeauna
2 runde de econimisire dupa pierderea rundei de pistoale. Aceasta este
recomandata pentru CT. Pentru terro e recumandata o singura runda de
econimisire, dar sa fie siguri ca nu subestimeaza oponentul(CT).

Rundele cu arme(gun rounds)

Asa
ca au trecut primele 3 runde si echipa adversa cumpara la greu-ce faci
acum ? Liderul ar trebuii sa zica: cumparati ce vreti, asta daca echipa
nu are un obiectiv bine stabilit pentru runda a 4-a. Ca o regula de
baza, ar trebuii ca de fiecare data cand in echipa se inregistreaza
morti sa se raporteze situatia economica a fiecarui membru in inceputul
rundei urmatoare. Nu este indicat sa raportezi cati bani ai daca esti
mort, pentru ca situatia ta economica poate fi influentata de
actiuniile coechipierilor(dezamorsare, explozie, etc...). Prin acest
raport team-liderul trebuie sa intocmeasca planul de atat pentru
urmatoarea runda.

Evident, unele rute si atacuri sunt realizate
mai bine cu anumite arme. Daca ai castigat runda precedenta, dar un
coechipier are mai putin de 3600$ ca terro, e bine ca el sa cumpere un
Desert Eagle si armura/casca. Ratiunea in spatele acestei actiuni e ca
ceilati 4 coechipieri, inarmati FULL si cu armura/casca vor putea ucide
cativa inamici si cel cu Deagle, armura/casca va putea sa ridice armele
lasate in urma de inamici.


Pentru CT, jucatorii ar trebuii
sa mearga cu tactiga Deagle/armura/casca daca un jucator are sub 4400$.
ratiunea in spatele acestor numere e simpla: fara armura cumpararea
unei arme adevarate ar putea fi ineficienta... Insa de obicei,
jucatorul care are cei mai multi bani va cumpara arma pentru cel mai
sarac.Totul depinde de cantitatea de bani disponibila si de cum se
descurca jucatorul sarac cu un Desert Eagle. Alegerea e a
team-leader-ului.

Inevitabilul se intampla si clanul tau pierde
o runda. Efectueaza operatiunea standard, dar sa adaugi pe langa
restrictiile de cumparare si faptul ca daca un jucator are mai putin de
3600$ ar trebuii sa cumpere Desert Eagle si armura, daca este posibil,
sau cel mai bogat ar trebuii sa cumpere pentru cel mai sarac. In
eventualitatea in care echipa ta pierde mai multe runde consecutiv si
toti coechipierii sunt in lipsa de $ aminteste-ti de jucatorul care a
jucat cu Desert Eagle si armura, si a reusit sa faca si ceva fraguri.
Sau de cel cu multe morti dar si fraguri multe. Solutia evidenta e ca
acesta sa cumpere arme pentru coechipieri...

Chiar daca nu ati
castigat ultimele 3 runde consecutive, acel jucator cu Deagle si armura
ar trebuii sa poata sa cumpere cate o arma pentru fiecare coechipier.
Daca castigati runda, fiecare coechipier ar putea sa cumpere in runda
urmatoare armura si/sau grenada, flashband sau smoke.

Restul,
asa cum se spune, e pe spinarea ta. Rundele aceastea de economisire ar
trebuii evitate daca se poate. Insa trebuie sa te gandesti ca e o
risipa de runde sa faci rush cu Glock-uri sau USP-uri, asa cum echipa
ta va ramane daca nu folositi rundele de economisire. Aceasta tactica
reuseste in unele ocazii insa de cele mai multe ori nu. Planificarea
economica e cheia succesului in razboiul dintre CT si Terro.

Daca
esti singurul in viata si ai bomba la terro, cel mai bun lucru pe care
poti sa il faci e sa plantezi. O sa primesti 800$ pentru asta chiar si
daca esti omorat si bomba este dezamorsata. Daca esti CT atunci
desigur...singura ta optiune e sa aperi bomb-site-ul si sa incerci sa
dezamorsezi daca bomba este plantata. Sau sa incerci sa ridici o arma
mai buna pentru pentru runda viitoare.

Bineinteles, echipa ta ar
putea juca dupa ureche insa daca folosesti aceste sfaturi sunt sanse
mult mai mari ca rundele pe care in mod normal le-ai fi pierdut sa le
castigi...cam atat...

-RaZoR-
Admin

Mesaje : 212
Data de inscriere : 28/08/2009

Vezi profilul utilizatorului

Sus In jos

Sus

- Subiecte similare

 
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum