Radio mafia
Servar
Ultimele subiecte
» play popular vegas slots
Mier Aug 03, 2011 2:24 am Scris de Vizitator

» iceland fish oil
Mar Aug 02, 2011 9:33 pm Scris de Vizitator

» гинекология круглосуточно
Lun Aug 01, 2011 8:42 am Scris de Vizitator

» generic cialis online
Vin Iul 29, 2011 4:49 am Scris de Vizitator

» Продвижение неизбежно
Dum Iul 24, 2011 3:01 pm Scris de Vizitator

» Interviul meu:P
Dum Dec 20, 2009 7:01 pm Scris de -W.o.G- Bershka

» Admin..daca se poate
Dum Dec 20, 2009 6:54 pm Scris de -W.o.G- Bershka

» sa imi fie scos banul
Sam Noi 28, 2009 7:28 pm Scris de Vizitator

» slot cs1.6
Sam Noi 21, 2009 4:40 pm Scris de rata

ChaT 2 -WoG-

ShoutMix chat widget

Ce inseamna choke,loss,latency,ping

In jos

Ce inseamna choke,loss,latency,ping

Mesaj  -RaZoR- la data de Sam Aug 29, 2009 10:02 am

In acest tutorial o sa va explic la ce se rezuma acesti termeni des
folositi in lumea CS-ului,in special pentru cei care nu au experienta
destula.

CHOKE

Apare atunci cand:
- calculatorul tau
trimite prea multe pachete la server pe secunda. De exemplu daca voi
incercati sa trimiteti 100 de pachete / s si serverul accepta doar 40,
chokeul va fi 60 si pratic va fi imposibil sa jucati, de aceea
majoritatea serverelor sunt configurate in asa fel incat pot satisface
aceasta cerinta.

- serverul pe care joci nu poate primi toata informatia care i se trimite. Vina este a serverului, nu a jucatorului.

-
la fel ca mai sus, numai ca pcul tau nu este capabil sa primeasca
informatica trimisa de la server. Cauze: Procesor supraincarcat, placa
video slaba sau lag pe conexiunea de internet.

- de asemenea,
configuratia pcului vostru poate cauza si contribui la choke. Un pc cu
o configuratie slab sau slab configurat sau cu setari de joc slab
configurate poate cauza o grama de probleme.

FPS

Afiseaza
cati frame pe secunda este capabil calculatorul tau sa afiseze. ODATA
pentru TOTDEAUNA vreau sa intelegeti ca maximul de fps pe care ochiul
uman il suporta este de 60, ce este de la 60 in sus = FALS.

Stabilitatea FPSului este in functie de buna functionarea a placii video in primul rand, apoi a procesorului si ramilor.

LOSS

Lossul reprezinta pierderea de informatii intre tine si server.
Apare atunci cand placa video sau conexiunea la internet este slaba.

LATENCY

Numarul de milisecunde in care o informatie ajunge la server.

PING

Numarul de milisecunde in care conexiunea ta ajunge la server, apoi inapoi la jucator.
Intotdeauna pingul este mai mare decat latenta (latency), lucru pe care putin il stiti.

-RaZoR-
Admin

Mesaje : 212
Data de inscriere : 28/08/2009

Vezi profilul utilizatorului

Sus In jos

Sus


 
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum